Автор, що ховався під промовистим псевдонімом “Літник”, 1930 року докладно описував побут туристів газеті «Діло»: «Не знаю, як де, але в Микуличині мають літники дуже уріжноманітнений побут. Уживають пляжі й купелів у Пруті досхочу, роблять менші прогульки в поблизькі ліси, а більші – в сусідні місцевості або в гори. А коли й того мають доволі, то йдуть до кіна, яке тут грає тричі в тижні в домі польської читальні, або на ріжні імпрези. А є в Микуличині тих імпрез, що не міра: мало не щодня приїздить сюди “світовий цирк”, зложений з двох чи з трьох дихавичних і голодних осіб, то “атлєти-борці двох півкуль”, що мають відвагу підшиватися під особи відомих змагунів Гаркавенка і Богатирева, хоч їм так далеко до них, як і підписаному, то “чудотворець-магік”, то інші.
Словом, наш брат-літник не може тут нарікати на скуку». Більшість подібних заходів відбувалися у залі місцевої «Просвіти». Бачив заклад і патріотичні події: тут гастролював український театр Панаса Карабіневича, приїжджали аматорські театри з «Просвіт» сусідніх сіл. За гроші від таких вистав закуповували нові книжки для сільських бібліотек.
Микуличинська «Просвіта» організувала два концерти на честь Івана Франка. Перший відбувся опівдні для місцевих гуцулів. На вечірній запросили гостей курорту. Літник писав: «На програму тих концертів зложилися промова Василя Домашевського, мішані хори під проводом Олекси Кіселюка, що співали народні та стрілецькі пісні, кілька деклямацій (переважно творів Шевченка!), що їх виголошували діти та старші, вправи дівчат лентами й вільноруч в супроводі співів і народній танець у виконанні Йосифи Кіселюк і Миколи Домашевського. Коли зважити, що концерт влаштовано виключно селянськими силами, без якої-небудь помочі інтеліґенції, то слід признати, що він пройшов успішно і причинився хоч трохи до популяризації творчости Івана Франка».
Як і скрізь, прогноз погоди в Микуличині іноді звучав безжальним вироком туристським амбіціям. До прикладу, у травні 1907-го тут панувала страшна засуха, а в червні почалися короткі, але макабричні за силою бурі з градом, які нищили посіви, ламали дерева, травмували отари на полонинах. Пансіонати стояли напівпорожніми. Та якщо хтось купив квитки заздалегідь, шляху назад не було. Те бурхливе літо стало тлом для гуцульських портретів львівського художника Міхала Созанського.
Микуличинська «Просвіта» організувала два концерти на честь Івана Франка. Перший відбувся опівдні для місцевих гуцулів. На вечірній запросили гостей курорту. Літник писав: «На програму тих концертів зложилися промова Василя Домашевського, мішані хори під проводом Олекси Кіселюка, що співали народні та стрілецькі пісні, кілька деклямацій (переважно творів Шевченка!), що їх виголошували діти та старші, вправи дівчат лентами й вільноруч в супроводі співів і народній танець у виконанні Йосифи Кіселюк і Миколи Домашевського. Коли зважити, що концерт влаштовано виключно селянськими силами, без якої-небудь помочі інтеліґенції, то слід признати, що він пройшов успішно і причинився хоч трохи до популяризації творчости Івана Франка».
Як і скрізь, прогноз погоди в Микуличині іноді звучав безжальним вироком туристським амбіціям. До прикладу, у травні 1907-го тут панувала страшна засуха, а в червні почалися короткі, але макабричні за силою бурі з градом, які нищили посіви, ламали дерева, травмували отари на полонинах. Пансіонати стояли напівпорожніми. Та якщо хтось купив квитки заздалегідь, шляху назад не було. Те бурхливе літо стало тлом для гуцульських портретів львівського художника Міхала Созанського.